Αποστολή - Παράδοση
1. Με courier
Η Εταιρεία θα αποστείλει τα προϊόντα σας εύκολα και μέσω του εκάστοτε συνεργαζόμενου ταχυδιανομέα (ΕΛΤΑ courier), ανάλογα με το ογκομετρικό βάρος της παραγγελίας.
Η παράδοση των προϊόντων γίνεται στην πόρτα του καταναλωτή, στη διεύθυνση που εκείνος έχει υποδείξει στην παραγγελία.
Ο καταναλωτής θα λαμβάνει email στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχει καταχωρίσει στη ΦΟΡΜΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ, όταν θα αποστέλλεται η παραγγελία από την Εταιρεία.
2. με Box Now – Αυτόματη Θυρίδα Παραλαβής
Με την υπηρεσία μπορείς να παραλάβεις την παραγγελία σου όποια στιγμή μέσα στην ημέρα θες (24 ώρες / 7 ημέρες την εβδομάδα) από το κοντινότερο από τα 1200+ διαθέσιμα Αυτόματα Μηχανήματα Παραλαβής Δεμάτων Box Now!
- Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας επίλεξε ως τρόπο αποστολής το BOX NOW – Παράδοση σε Αυτόματο Μηχάνημα Παραλαβής (Locker 24/7).
- Επίλεξε το Box Now Locker που σε εξυπηρετεί.
- Μόλις το δέμα είναι έτοιμο για παραλαβή, θα σου σταλεί μέσω Viber/SMS και email ο εξαψήφιος κωδικός PIN.
- Πληκτρολόγησε αυτόν τον κωδικό PIN στο Αυτόματο Μηχάνημα Παραλαβής Δεμάτων και παρέλαβε το δέμα σου από την αντίστοιχη θυρίδα.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ:
- Το δέμα σου θα παραδοθεί στο Box Now Locker που επέλεξες την επόμενη ημέρα από την ημέρα της αποστολής της παραγγελίας και θα παραμείνει εκεί για 48 ώρες. Αν χρειαστεί μπορείς να παρατείνεις το χρόνο για άλλες 24 ώρες μέσω του boxnow.gr.
- Μπορείς να παρακολουθήσεις την πορεία της παραγγελίας σου στο boxnow.gr.
- Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μόνο για αποστολές εντός Ελλάδας.
- Οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής που μπορείς να επιλέξεις για παραγγελίες με την υπηρεσία Box Now είναι μόνο η Πιστωτική/Χρεωστική Κάρτα και το PayPal .
Για οποιαδήποτε διευκρίνιση μπορείς να επικοινωνήσεις απευθείας με το BoxNow στο +30 211-1005301 ή στο care@boxnow.gr.
Κόστος αποστολής
Το ακριβές κόστος αποστολής της παραγγελίας σας, γίνεται εμφανές κατά τη διάρκεια της διαδικασίας παραγγελίας, πριν από την πληρωμή.
*Για περιοχές που είναι είτε απομακρυσμένες από κέντρα αστικών πόλεων είτε δυσπρόσιτες ενδέχεται να υπάρχουν επιπλέον χρεώσεις για τις οποίες η Εταιρία δεσμεύεται να ενημερώσει τον καταναλωτή εγκαίρως, πριν την αποστολή του προϊόντος.
Τα έξοδα αποστολής υπολογίζονται ως εξής:
- ΔΩΡΕΑΝ για παραγγελίες άνω των 60€ (δεν ισχύει για αποστολές στην Κύπρο)
- Από 60€ και κάτω θα υπάρχει χρέωση μεταφορικών 3€ συμπ. Φ.Π.Α. 24%.
- Τα έξοδα αποστολής για παραγγελίες κάτω των 60€ με την υπηρεσία Box Now είναι 1,90€, ενώ για παραγγελίες άνω των 60€ είναι ΔΩΡΕΑΝ.
- Για αποστολές στην Κύπρο η χρέωση μεταφορικών είναι 15€ συμπ. Φ.Π.Α. 24% με ΕΛΤΑ couier και 9,90€ συμπ. Φ.Π.Α. 24% με την υπηρεσία Box Now (η υπηρεσία δεν ισχύει για ογκώδη προϊόντα).
Χρόνος και τρόπος παράδοσης: Εκτός αν συμφωνηθεί διαφορετικά μεταξύ του καταναλωτή και της Εταιρείας, η τελευταία θα παραδίδει τα αγαθά το συντομότερο δυνατό και πάντως εντός 3 εργάσιμων ημερών για αποστολές σε όλη την Ελλάδα και 8-10 ημερών για αποστολές στην Κύπρο, από την ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ. Η παράδοση των αγαθών θα γίνεται με τη μεταβίβαση της φυσικής κατοχής ή του ελέγχου των αγαθών στον καταναλωτή ή σε κάποιον τρίτο που υποδεικνύει ο καταναλωτής, πλην του μεταφορέα.
Ενδέχεται να υπάρχουν διαφοροποιήσεις ως προς το χρόνο παράδοσης (2-3 εργάσιμες ημέρες επιπλέον) σε δυσπρόσιτες περιοχές.
Σε περίπτωση που η Εταιρεία δεν παραδώσει τα αγαθά εντός του χρόνου που έχει συμφωνήσει με τον καταναλωτή ή εντός της ανωτέρω προθεσμίας των 7 εργάσιμων ημερών (15 για Κύπρο), ο καταναλωτής δικαιούται να καταγγείλει τη σύμβαση εφόσον πρώτα τάξει στην Εταιρεία εύλογη προθεσμία για να του παραδώσει τα αγαθά και η Εταιρεία παραλείψει να παραδώσει τα αγαθά εντός του επιπλέον αυτού χρόνου. Η Εταιρεία απολογείται για τις σπάνιες περιπτώσεις που δε θα μπορέσει να ολοκληρώσει μια παραγγελία. Σε κάθε περίπτωση το εξειδικευμένο προσωπικό της Εταιρείας θα προσπαθήσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο να εξυπηρετήσει τον καταναλωτή.
Οι λόγοι μη εξυπηρέτητσης ή μη έγκαρης εξυπηρέτησης μίας παραγγελίας μπορεί να είναι οι εξής:
Ανάμεσα στα εκατοντάδες προϊόντα που προβάλλονται στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα υπάρχει η σπάνια περίπτωση να έχει εξαντληθεί το προϊόν που επιθυμεί να παραγγείλει ο καταναλωτής και το ηλεκτρονικό σύστημα της Εταιρείας να μην έχει προλάβει να ενημερωθεί για την διαθεσιμότητα του προϊόντος.
Στην περίπτωση αυτή εκπρόσωπος της Εταιρείας θα επικοινωνήσει άμεσα με τον καταναλωτή για να του δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις ή ακόμα και να ακυρώσει την παραγγελία του χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση για τον καταναλωτή.
Η παραγγελία ενδέχεται να καθυστερήσει σε περιόδους εκπτώσεων, ακραίων καιρικών συνθηκών ή απεργιών, καθώς και σε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και την παράδοση της παραγγελίας του καταναλωτή.
Ευθύνη πωλητή
Η Εταιρεία υποχρεούται να παραδώσει το αγαθό στον καταναλωτή με τις συνομολογημένες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα, σύμφωνα με τα άρθρα 534 επ. του Αστικού Κώδικα.
Τα αγαθά που παρουσιάζονται προς πώληση στο ηλεκτρονικό κατάστημα και πωλούνται μέσω αυτού δε συνοδεύονται από καμία ρητή ή σιωπηρή εγγύηση, εκτός από τις εγγυήσεις που δεν μπορούν να αποκλειστούν εκ του νόμου.
Συμβουλές κατά την παραλαβή προϊόντων
Όταν το προϊόν παραδωθεί στον καταναλωτή από τη συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρία, ο καταναλωτής καλείται να ελέγξει αν:
- ο αριθμός των προϊόντων που παραδόθηκαν αντιστοιχεί με τον αριθμό των προϊόντων που είχαν παραγγελθεί.
- τα ονόματα των προϊόντων στο κουτί είναι ίδια με αυτά του τιμολογίου
- αν το κουτί έχει αλλοιωθεί κατά οποιονδήποτε τρόπο.
Σε οποιαδήποτε πιθανή φθορά του κουτιού ή του προϊόντος ο καταναλωτής καλείται να ενημερώσει άμεσα την Εταιερία.
Τυχόν προβλήματα ή οποιαδήποτε καταγγελία σχετικά με το φυσικό πακέτο ή την μη πληρότητα του προϊόντος που παρελήφθη, πρέπει να δηλώνονται σε διάστημα 3 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παράδοσης.
Για να εξακριβωθεί πιθανή φθορά της ακεραιότητας των προϊόντων που έχει προκληθεί κατά τη μεταφορά τους, όλα τα αποδεικτικά στοιχεία θα πρέπει να τεκμηριώνονται με τη χρήση φωτογραφιών σε ψηφιακή μορφή, ώστε να μπορεί η Εταιρέια να τις διαβιβάσει στη συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρία.
Απώλεια ή βλάβη των αγαθών - Μετάθεση κινδύνου
Ο κίνδυνος απώλειας ή βλάβης των αγαθών μετατίθεται στον καταναλωτή, από τη στιγμή που εκείνος ή τρίτος που υποδεικνύεται από τον καταναλωτή (εκτός του μεταφορέα) λάβει στη φυσική κατοχή του τα αγαθά.